jag är så arg.

Man kan inte äga någon, om du insett det kanske både ditt och mitt liv se bra ut.
Man kan inte hindra någon från något på samma sätt som man inte kan tvinga någon. Jag är så jävla trött på allt, på dig, på mig, på mitt liv.
Du vände det upp och ner utan att bry dig för tydligen var allt annat viktigare för dig.
Jag har hört att du fått dig en tankeställare, behandlar dom andra bättre nu, men jag, den av oss alla som vågade säga ifrån, som vågade trotsa dig och inte finna mig i din skit längre, jag får lida för att dom fega jävlarna ska få det bra, men ja, livet är inte rättvist. Jag ska börja tänka efter jävligt noga innan jag säger något så att jag enbart hjälper mig själv i fortsättningen för det är ju vad alla andra verkar göra.
Tro inte att jag var den enda som tyckte det bara för att orden kom ur min mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0