jag kan.

nu har jag bestämt mig, jag ska lära mig spela gitarr och få mamma och pappa att betala sång lektioner. jag ska göra det jag vill. jag ska sjunga och bevisa för dig att jag faktiskt kan, no matter what! du ska få se..
Jag har fått höra aldeles för mycket av mig själv vad jag inte kan, men jag vet att jag kan sjunga, jag vet det och även om vi aldrig träffas så ska du få se. Någon gång när ni har spelning, kanske dieselverkstaden, fri scen, då ska du få se. När jag lärt mig spela gitarr så ska jag sjunga för dig och bevisa motsatsen och du ska känna vem det är jag sjunger till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modigt.

2008-04-08 @ 18:07:32
URL: http://aliines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0