varför?

Jag förstår inte det intressanta med att läsa tex kenzas och blondinbellas bloggar, det enda dom skriver är vad dom gör på dagarna och nu i efterhand alla kändis fester och konserter och exklusiviteter dom blir inbjudna till för att dom har blivit kändisar på att skriva blogg.
Jag förstår väl lite att folk tycker det är intressant att läsa nu, när dom efter att ha fått 30 000 läsare har blivit kändisar och har ett mindre mediokert liv men vad gjorde dom så intressanta innan? läser folk för att dom vill vara som dom? jag förstår verkligen inte.
nu ska jag bojkotta och inte ens gå in och läsa vad dom skriver för att hålla mig uppdaterad, tycker bara det är så fjantigt och blir bara irriterad.

Kommentarer
Postat av: a.k

du gillar ordet fjant va? :D

2008-04-24 @ 21:24:06
URL: http://decibel.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag har skrivit det en gång i det inlägget?:P

2008-04-25 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0