wont you kill me, so I die happy.

alla inser saker för sent, så är det för alla, även för honom, dig och för mig.
alla kan behöva en knuff i rätt riktning nu och då, jag vet att om jag hade haft någon med mig den kvällen hade det aldrig hänt, det kanske är därför jag nu hatar att vara ensam, hade jag fått en knuff i rätt riktning så hade ingenting gått fel, jag erkänner att jag är beroende av andra för att klara mig här i livet.
Jag tror att du och många andra väljer att förakta honom för det han gör, men jag tror att ni väljer det för att försöka sluta se det som uppenbarligen är bra i honom, jag vet för jag har gjort samma sak, många gånger men ingenting blev bättre av det, ingenting och det tror jag att alla inser efter ett tag med tanke på att ingen tycks kunna släppa honom, utom du. När jag blir stor ska jag bli som dig käre vän, men just nu är jag beroende av andra, även honom.

Kommentarer
Postat av: a.k

är det jag som är stor och stark? :D

2008-04-14 @ 14:47:39
URL: http://decibel.webblogg.se
Postat av: Hanna

ja :)

2008-04-14 @ 16:14:37
URL: http://asskickingidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0