hello goodbye.

Ibland när allt blir dimmigt, när jag fastnar i min egen snurrande värld och mina egna tankar och funderingar är det enda som finns i mitt huvud, det är då jag saknar dig som mest, det är då vår tid spelas upp i mitt huvud och det är då det gör för ont och jag gråter men trots det så klarar jag mig. Det fanns en tid då jag inte trodde att det skulle gå, varken med eller utan dig, sedan fanns det en tid då jag inte trodde att det skulle gå utan dig. Nu är det en tid då jag tror att jag kommer klara det. Jag tror att allt kommer bli bra utan dig och jag vill att det ska bli bra utan dig. Förut har jag alltid önskat att det ska bli bra med oss men inte längre. Nu är det enda jag önskar att det blir bra utan dig.

och jag missar backyardbabies idag, jävla skit! Jag hatar att glömma bort sånt!

Kommentarer
Postat av: a.k

2008-08-03 @ 20:57:03
Postat av: a.k

vart spelade dom?

<3

2008-08-03 @ 20:57:19
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: hanna

grönan

2008-08-04 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0