jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt.

Ända sedan för tre år sen (tror jag att det är) så har jag velat ha ett annat liv, inte vilket liv som helst utan någon utav deras. På den tiden så var det på grund av en viss pojke men nu har det ändrats. Jag är så trött på mitt eget liv och det har jag nog varit rätt länge. Känns som att ingenting förändras och under hela den här tiden så har jag sett bilder, hört om och faktiskt varit lite involverad i det livet jag vill vara en del av, men aldrig på det sättet som jag vill. 
Det verkar som att det dom gör är så mycket roligare även om det är samma sak som jag gör. Jag vet att det säkert inte är så och att det är nog min hjärna som spökar men det känns som att dom är i en annan klass, har roligare, är snyggare och får alla snygga killar.
Jag skulle bara väöldigt gärna vilja vara nöjd med mitt liv för en gångs skull och inte vilja vara en del av någon annans. Jag vill vilja leva mitt liv.


Kommentarer
Postat av: a.k

Vilkas liv är det du pratar om?



Men så känner jag också ibland. Typ.

Sen känner jag mej jätte töntig. haha.

Fast jag känner inte riktigt att jag vill leva deras liv utan, att jag vill lära känna personerna ifårga och bli en del av deras liv. haha.



Men mitt liv är rätt så jävla ballt ändå.

muahaha!

2008-08-07 @ 12:16:03
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Hanna

jo men det är så jag känner, kanske lite luddigt formulerat men a, bli en del av deras liv. Vilka det är kan vi ta en annan gång :)

2008-08-07 @ 16:24:05
Postat av: Hanna

jo men det är så jag känner, kanske lite luddigt formulerat men a, bli en del av deras liv. Vilka det är kan vi ta en annan gång :)

2008-08-07 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0