tabasco i ögonen.

Det här suger, du suger.
Du verkar tro att mina intentioner var något helt annorlunda än vad det var, jag har gjort dig ledsen och det gör mig ledsen.
Att framstå som en iskall bitch är inte något jag vill, det är inte något jag är. Det vet alla som känner mig och det kanske är problemet, vi känner inte varandra and thats a fact. Du nämner mig vid namn så då kan ju lika gärna jag göra det Marcus Goffe.
Bara för att jag har sårat mig själv och blivit sårad för en tid sedan och inte kunnat släppa och gå vidare betyder inte det att jag är ett svin, för det är vad du får mig att framstå som. Är det vad du ser mig som? Isf så var det ju inte värt att få mig att må dåligt för det, för det har jag gjort. Under hela tiden har jag mått dåligt för att jag inte visste vad som blev bäst. Att lura mig själv och försöka få något att funka när inte det gamla är över än. Eller att släppa dig och koncentrera mig på att komma över det gamla. Jag har tänkt på det varje dag och haft samvetskval och oroat mig och varit ledsen men du verkar inte förstå det. Du tror att bara du går sårad ur det här men nej. Jag har avslutat något och kommer aldrig få veta hur det kunde bli och det gör ont. jävligt ont.
Inte bara du mår dåligt och jag mår inte heller bara dåligt av just det här, och att se dig själv som det enda offret här tycker jag är fel. speciellt när du utmålar mig som boven i dramat för jag vet faktiskt inte hur jag kunde göra annars.
Förlåt för att jag älskar en annan, vad mer kan jag säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0