24

jag fick en helt okej julafton änå.
Först vaknade jag och satt vid tvn helt död rätt länge. Mamma lagade mat och så småningom vaknade min lillebror.
Vi åt julmat och hade det trevligt. Jag fixade håret och sen öppnade vi julklappar. Jag hade inte direkt önskat mig något specielltav mamma så det jag fick var helt okej, smink, pengar och en mössa av min bror.
Efter det så fixade vi oss klart och for till fars släkt och åt och öppnade julklappar för att sedan få skjuts av min morfar hem och natta, emely anton och jag var här ett tag, vi träffade våra grannar när jag och natta var ute och nu är dem här. vi tittar på Björn Gustafsson men jag är trött och funtar på att sova.
Av pappa fick Jag den fina klockan jag önskat mig plus lite andra saker. Pengar fick jag oxå av mummi ukki och maja.
God kul och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0