aldrig mer den hemska känslan.

Jag vet att jag inte känner som jag kände förut, men jag ljuger om jag säger att jag inte saknar att få ligga i din säng och hålla dig i handen och känna din lukt. Jag saknar sättet du såg in i mina ögon. Jag saknar det vi var, fast jag vet att vi är bättre så här. Jag tänker inte vara hemlighetsfull för alla vet redan vem jag menar, eller så har ni två stycken att välja mellan, men jag menar simon, finaste simon, min bästa kill kompis. Den som är mest lik mig på insidan, när vi är ensamma med varandra, då är vi perfekta. perfekta som bästa vänner. När vi inte behöver tänka på vad vi är, när vi inte behöver försöka vara något som vi faktiskt aldrig varit och aldrig kommer att bli, då är vi bäst.
Men jag saknar ändå det som var så fel, för några ögonblick kändes så rätt, några ögonblick kommer jag ALDRIG att glömma och jag kommer alltid komma ihåg dig som den du alltid varit för mig, du vet redan vad jag menar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0