Nu har jag mitt och du ditt revir och du vet hur jag mår.

innan morgonen kommer ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft.



Nu behöver jag ingen annan, Nu ska jag vara lycklig med mig själv. Jag klarar mig själv, det vet jag. Men jag ångrar inga steg vid din sida, aldrig men jag låter dig gå, Jag släpper mitt krampaktiga tag jag har haft om dig, det jag har klamrat mig fast vid så länge, hoppet, det låter jag sakta glida ur mig för jag behöver det inte längre. Det är det som fått mig att inte släppa dig, jag vill inte ha det längre. Vi passar bäst som vänner, det har nog både du och jag insett nu efter allt som har hänt och jag hoppas att vi kan klura ut hur vi ska göra det nu, Du är ju den bästa vännen egentligen så egentligen borde det inte vara några problem. Du är den personen som jag känner mig mest lik men endå mest olik. Det är så svårt att förklara, men jag tror att du och alla som behöver förstå förstår.
Jag har inga frågor längre för jag vet att det inte var meningen att det skulle vara vi, jag behöver inga svar för jag tror att jag kan svara på frågorna bättre än du kan.
Våren får mig att må bra, mörkret försvinner lite, allt känns lite lättare och lite ljusare, jag behöver ingen. Jag ska inte behöva någon, jag ska klara mig själv, det har jag bestämt mig för.
Jag älskar dig vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0