snälla låt inte honom få förstöra mer, låt honom inte äga er utan att själv veta om det.

När man träffar en sån person så måste man välja, man måste välja om man ska klara det eller inte, man måste välja vad man vill vara med honom. det går inte att bara låta känslorna rinna ut i sanden för det gör dom inte, aldrig. Man måste bestämma sig, för han kommer inte ändra sig än på ett tag. Man kommer inte må bra för ens man har bestämmt sig för vad man är med honom, det kan inte han bestämma. Om det är hans flickvän du vill vara, då kan du välja att vänta på honom, leva som hans flickvänutan att han lever som din pojkvän, för tro mig det kommer du göra. Även om du inte kommer ringa honom varje kväll så kommer du sitta och tänka på vad du skulle säga till honom om det kom upp "dolt nummer" på mobilskärmen och du svarade, du skulle skriva blogginlägg om hur mycket du älskar honom. Du skulle avstå från andra för att ingen är lika bra som honom. Det är inte värt att leva som en låtsatsflickvän till någon som vill precis det, han vill ha dig, oss men vill vara fri att göra precis vad han själv vill. Han beskrev sig själv för mig en gång för länge sen, han beskrev sig som en mört, han fastnar på kroken jätte lätt men han spottar ut den lika snabbt igen.
Han är rädd våran lilla mört, så fort han känner att han håller på att fastna i ett förhållande så känner han sig inträngd i ett hörn och hittar på alla möjliga ursäkter för att det inte skulle funka. Eller så hör han bara inte av sig, så har han gjort mot mig, tre gånger. Han har varit lika ledsen varje gång, Förstår ni tjejer, han har gråtit framför mig! jag tror att han grät för att han var besviken, besviken på sig själv, att han inte kan få något att fungera, han tycker inte om sig själv så mycket som det framstår som, han är arg på sig själv för att han inte kan få något att fungera, att han alltid sabbar allt som han uttrycker sig. Tro nu inte att jag försvarar allt han gjort mot alla er, oss, mig. Men om inte jag försvarar honom för mina kompisar, vem ska då göra det? alla mina kompisar hatar honom nu, men jag vill fortfarande ha honom i mitt liv, vad gör man då? man försvarar honom.
Men ta mitt råd, bestäm dig/er. Låt inte honom styra ert liv, visst jag kan inte säga att jag har släppt honom helt. Men ajg har accepterat att han är som han är och att vi aldrig kommer bli mer än vi som i vi är kompisar. men det räcker för mig för jag har sagt det så många gånger förut. Det enda jag egentligen behöver av honom är att han finns där, att han är min vän, att jag KAN ringa honom om jag vill. För jag älskar honom och jag vet att ni förstår hur det känns att älska john tucker.

Kommentarer
Postat av: a

vi hatar honom inte för att du älskar honom, det vet du. jag accepterar att du älskar honom, men jag respekterar inte honom.

2008-02-10 @ 23:36:11
Postat av: Hanna

jag vet anna, men orsaken spelar ingen roll. ni hatar honom, men ni borde hata mig lika mkt, jag sårade en oskyldig person, han sårade sin medbrottsling.

2008-02-10 @ 23:41:28
Postat av: a

du vet att det där inte är sant

2008-02-12 @ 21:15:49
Postat av: Hanna

Jo det är du som inte kan se sanningen i det. Ni borde vara minst lika arga på mig som på honom!

2008-02-13 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0