we sure are cute for two ugly people.

image8

Den tiden längtar jag tillbaka till, då det var malin och jag, Christian och jag, Fehler och jag och alla Ks barn och jag. Nu när våren kommer så kommer jag bara tänka på hur mycket jag saknar att spela fotboll på skolgården, nu låter jag säkert som värsta omogna lilla skiten men det var härligt, eller bara sitta bredvid på gräset och titta på när mina älskade vänner spelade. Jag saknar att känna mig hemma i skolan, att känna mig säker, att hitta överallt. Jag känner mig totaly lost i nacka gymnasium, var är ni mina vänner som fick mig att trivas, som höll mig uppe, som kände mig och gjorde allt bättre. Jag saknar er så fruktansvärt mycket.
Christian vad hände? Du var min bästa vän, helt ärligt min bästa vän men du lät det rinna ut i sanden, nu kan du inte ens vara med mig för att din flickvän inte vill det, tönt. Vi kommer aldrig bli som vi var och det förstod jag idag.
Kunskapsskolan känns bara som ett minne, ni känns bara som ett minne.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Är du fortfarande lost?!

Jag lärde mig ut och in på typ 2 veckor O.o

2008-02-18 @ 17:11:55
Postat av: a.k

härlig bild...

2008-02-20 @ 09:18:59
URL: http://decibel.webblogg.se
Postat av: Hanna

tack nicke men jag hittar oxå in och ut ur skolan ;)haha ne men jag hittar ju till salarna som jag har lektioner i, hittar du till alla eller?:P om jag säger e115, vad säger du då?;)

2008-02-20 @ 16:12:53
Postat av: Malin. s

:)

2008-03-04 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0