hej mitt underbara rika liv! not..

Hej bloggen och alla söta läsare!
Jag är så nöjd, idag var jag hos frisören och gjorde hårförlägning och det blev så bra! och tänk, bara 7000 gick kalaset på!
I morgon ska jag in till NK och somamrshoppa inför min resa till gotland så på torsdag tar jag alltså privat jeten och flyger land och rike runt för att hamna i visby.

just det jag har glömt bort att berätta om helgens äventyr! Jag blev inbjuden på sturehof så jag tog med mig tjejerna och smuttade vitt vin hela natten lång för att sedan landa hemma i min lägenhet i stan bredvid min underbara pojkvän som bara älskar att göra mackor och te till mig!

nej, egentligen så har jag inte varit hos frisören, jag har lika kort hår som förut vilket innebär toffs för det mesta. I morgon ska jag troligen inte alls shoppa för jag är "gul" som anna skulle säga, dvs pank och på torsdag åker jag med färjan över till visby för att bo hos min kusin i ca en vecka med emmely.

I helgen var jag på party hos min vän hanna, inget vin pimplades det blev snarare en riktigt nykter kväll för att sedan missas bussen hem och vara tvungen att longboarda till centan och ta bussen, för att sedan ligga i min säng bredvid en tjock paul som snarkade och tänka på hur det skulle kunna vara..

Försökte tjäna lite pengar på "hej jag är bäst sättet" men jag insåg att det inte ens var värt det. 

Kommentarer
Postat av: a.k

det blev ett underhållande blogginlägg iallafall :P

2008-07-14 @ 18:30:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0