I hate my self for loving you.

Trött trött trött på dig, dig och alla andra!
Var du tvungen att ens skriva till mig? var du tvungen att vara du? jag är trött på att vara så nere i dig så att typ ett träd kan påminna om dig! usch! låt mig vara, ska jag komma över dig måste jag få vara ifred! Jag vill inte vara i fred, jag blev glad när du ville träffas och prata om hur vi ska gå vidare med vad skulle det tjäna till? vad tjänar det till att du finns i mitt liv och inte går bara för att det inte funkar mellan oss? det enda det skulle innebära skulle vara att jag aldrig skulle glömma dig, mina känslor skulle finnas kvar för alltid. Jag hatar det, jag hatar mig.. att låta förnuftet ta övertagistället för hjärtat är något som jag aldrig gör och kanske är det därför jag aldrig kommer över dig, jag måste börja tänka med hjärnan istället för hjärtat.. måste det vara så fucking svårt? Jag har aldrig varit bra på logik.

Kommentarer
Postat av: a.k

jag tror såhär. låt varandra vara ett tag tills du är helt över honom så kan ni ta upp kontakten sen. kanske kan ni bli lika goda vänner som jagg och tom. då är det fett värt.

2008-07-14 @ 19:20:26
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: a.k

hehe. värt XD. känns så fel att säga så!

2008-07-14 @ 19:20:59
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: a.k

hursomhelst. han vill ju vara din vän. då får väl han vänta på dig såsom du har väntat p honom. och därmed pasta!

2008-07-14 @ 19:21:44
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0