pys iväg.

nu är jag hemma på riktigt efter att ha varit på goland, i tylösand och båstad. visst har jag haft trevligt men det är skönt att få komma hem, sova i min egen säng och veta precis vad som finns var osv men ändå så längtar jag bort härifrån. När man är borta så glömmer man, man tänker inte på allt det vanliga som är jobbigt, allt som gnager och som finns här hemma. så fort jag kom in till stan igår så fanns det saker som påminde mig, kajen, slussen, till och med min egen säng. Jag bara önskar att man kunde bestämma vilka tankar och känslor som får finnas kvar i huvudet och vilka man får sticka hål på. allt skulle bli så mycket lättare då..

Kommentarer
Postat av: a.k

Man ska inte resa för att fly, utan för att få perspektiv. Annars blir det precis sådär jobbigt att komma hem... blö

älskus<3

2008-07-28 @ 16:28:15
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0