even a wise man jumps in misery somewhere down the line but only a fool will jump a second time.

Jag tror på misstag, för utan misstag skulle vi inte lära oss. De kan få oss att inse saker, komma över människor och göra oss till dem vi förhoppningsvis ska bli. Jag skulle aldrig klarat av oss utan misstaget men nu klarar jag inte av mig själv på grund av misstaget men jag vet i alla fall vad jag känner. Jag blev säker, jag lärde mig vad som är viktigt och värdefullt. Mina tvivel försvann och hur mycket jag än ångrar det så tror jag inte att det fanns något annat sätt. Nej, jag kan inte ångra det längre, jag kan bara försöka och försöka. Min kloka väns kloka låtsatsmamma sa något väldigt bra som jag fick höra idag och jag ska följa det rådet och jag tänker inte gå, jag tänker inte försvinna. Jag kommer finnas här alltid och vänta och älska för jag vet nu, jag vet vad jag behöver och vad jag vill. Jag har aldrig varit mer säker på något i hela mitt liv och allt på grund av ett misstag men förbanne den som gör samma misstag två gånger.

I've got a right to be wrong
My mistakes will make me strong
I'm stepping out into the great unknown
I'm feeling wings though I've never flown
I've got a mind of my own
I'm flesh and blood to the bone
I'm not made of stone
Got a right to be wrong
So just leave me alone

Kommentarer
Postat av: annaa

väldigt bra inlägg, hanna!

2008-06-04 @ 23:16:35
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0