motionera mera!

Det är vad jag borde göra, idag har jag ätit inte alls mycket kolhydrater, men jag måste erkänna att jag fuskade, jag åt glass med jordgubbar :( men efter det gick jag och mamma ut och gick i säkert en timme. Glassen plus lite yoghurt är de enda kolhydraterna jag ätit i dag tror jag, har väl inte riktigt koll på vad som innehåller kolhydrater men ganska bra koll vill jag tro att jag har.
Om jag fortsätter så här så måste min kropp komma i bättre form, som den var förut är väl näst intill omöjligt för mig igen men a, det skulle väl vara målet.

plus att jag klev upp vid tio, jag brukar gå upp vid 3 nu när jag inte har något att göra! det är värt att poängteras!

Kommentarer
Postat av: anna

yoghurt är okej att äta för GI-are, så länge det är lite socker (och lite fett i) ;D

2008-06-27 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0