nej, fortfarande inte imponerad.

Jag gjorde det, jag gick in på kenzas blogg igen bara för att se om hon blivit mer intressant men nej, det var precis som förut.
Det tråkigaste med hennes blogg tycker jag är att även om hon har fina kläder, snygg stil och man får "vill ha" känslan av det hon köpt så har ju inte en vanlig dödlig människa råd med det hon köper!
man måste ju tänka på målgruppen om man vill att någonting ska gå bra och 16 åriga tjejer i dagens sammhälle har inte råd att köpa en klänning för 700 kr? inte många jag känner i alla fall så hur kan det gå så bra för henne?


Kommentarer
Postat av: a.k

Jag tkr inte ens hon har särskilt snygg stil. Ser ut som vem som helst på söder.

2008-06-07 @ 16:04:57
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0