<3

jag saknar dig, och jag önskar att vi aldrig hade slutat att umgås med varandra, jag önskar att jag kunde få finnas där för dig nu när du har det svårt. Jag kände inte att jag passade in, så jag drog mig undan, och blev utbytt men hur som helst saknar jag alla gånger jag sov hos dig och när vi badade vid din brygga och du tvättade håret i vattnet. När sebbe och matte och jag sov över hos dig och du ritade matte i hela ansiktet och sen gnuggade så att han blev rosa överallt för att pennan inte gick att få bort, alla gånger vi gick från gudös busshållplats ända ut till ditt hus, tog fan en och en halv timma ibland, jag saknar det och jag vet att det är fånigt men så är det. Jag hade roligt med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0