hello there, the angel from my nightmare.

Det är så många som jag skulle vilja fråga varför?
Varför du är som du är mot mig, beter dig så jävla dåligt när jag aldrig gjort annat än att bry mig om dig.
Varför behöver jag inte ens förklara för dig för det har jag gjort för mycket redan.
Varför du gjorde som du gjorde och fick mig att bli den osäkra lilla människan jag är idag, jag vet att det inte finns något svar på det för den frågan har jag ställt dig flera gånger.
Det finns så många fler varför, det finns varför jag inte ens vet hur jag ska formulera och det finns varför som jag inte behöver formulera. Jag är så förvirrad att varför är det bästa ordet att beskriva min känsla nu, jag frågar mig själv och er, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0