Jag har fortfarande kvar din trummpinne bredvid sängen, bara ifall att..

Jag är trött på allt och alla. Vill bara ha nytt omkring mig, nya människor, ny omgivning, nytt liv. Det gamla kan få stanna bakom mig, jag känner mig bara så instängd just nu, som att jag måste gå i dom mönster som tidigare och även om jag ändrar mig till det bättre så märks det inte av någon, jag blir behandlad på samma sätt och får höra att jag är samma otacksamma skitunge även när jag gör allt jag blir tillsagd och mer, för ingen märker när jag anstränger mig så vad är det för mening att då göra det när jag kan skita i allt och bli behandlad på samma respektlösa sätt. Jag behöver någonstans där jag kan få känna mig som ny och slippa tänka på allt som hänt förut, slippa tänka på hur jag var och är, någonstans där jag kan bli den jag vill bli och det är inte med någon av er, även om jag inte klarar mig utan er så blir jag ständigt påmind om allt för att jag vet att ni vet allt och har varit med mig genom det, känner hat mot samma personer som jag och kärlek till vissa. Jag har ingen som inte vet och det behöver jag för att kunna fly och känna mig som den jag vill känna mig som och den jag vill bli betraktad som, Den jag vill vara.


Kommentarer
Postat av: emma

känner exakt samma känsla som dig

2008-03-08 @ 23:48:40
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0