jag lever i imperfekt.

Att leva kvar i det förflutna kanske inte är bra men jag vet inte om jag klarar av att se framåt just nu. Det var några dagar sen jag grät nu, men ändå känner jag gråten sitta i magen och ögonen. Jag vill få ut allt men det känns som att tårarna har tagit slut och det spelade ingen roll hur mycket jag grät jag mådde inte bättre. Nu ska jag aldrig mer dyka upp, jag ska undvika dig så mycket jag kan, jag ska ta bort dig från msn så att jag inte behöver se dig logga in, så jag slipper se ditt namn som förövrigt verkar förfölja mig. Vi får se hur länge det håller.
Jag vill sluta älska dig nu för jag hatar att se hjärtan gå till spillo, kärlek som inte uppskattas, no matter what som fick den att sluta uppskattas. Och sanningen är att jag orkar inte älska dig längre och sanningen är att du vill inte att jag ska älska dig frågan är bara hur jag ska göra för att sluta, för det har jag nämligen inte en aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0