det här suger.

Jag orkar inte mer, jag orkar inte gå till skolan när den suger så jävla hårt. när alla hatar alla. När alla tror att jag är som förut. Du ska inte snacka om sånt du inte har en aning om och du har varit borta lika mycket som jag den här terminen så sluta komma med dumma saker att säga, jag har inte mått nå bra, varit sjuk. haft ont i huvudet, varit stressad så jag mår illa. det handlar inte om lathet. Jag om någon känner mig tvingad till att gå till skolan varesig jag vill eller inte så det är nog större chans att det är du som varit hemma utan att må dåligt. Riktigt jävla besviken är jag.

Jag vill sluta skolan men jag vågar inte och även här kommer du inte i bilden. Du såg på mig som om jag var dum i huvudet när jag sa att jag inte ville gå gymnasiet för att jag ändå inte ville bli frisör egentligen och du sa, på ett riktigt spydigt sätt "men tänk om du vill bli något annat sen då?" Jag vill inte det, jag vet vad jag vill bli men om du är osäker på det så kanske du borde gå en linje så man kan komma in på vilken utbildning man vill sen, jag menar utan ens matte b eller engelska b så kan du nog inte bli precis vad som helst även om du gått gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: natti

jag tycker det är bra att du kämpar!

2008-10-13 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0