min skäggiga sjuka men så fina älskling.



Förlåt för hur jag är men jag kan inte hjälpa det. Förlåt för att jag blev ledsen men jag kunde inte tänka "men han är sjuk det går över" mer. Jag älskar dig mer än någonting annat. Du sa att jag måste sluta vara rädd, men hur lätt är det när jag nu har det vackraste och mest underbara som finns. Att förlora någon sådan skulle knäcka vem som helst och det är vad jag är mest rädd för i hela världen, att förlora dig.
Jag älskar dig och jag skulle göra allt för dig. Glöm aldrig det min älskade och hur töntigt det än låter så säger jag det, för det är vad jag vill, hoppas och tror på. Du och jag föralltid baby.

Kommentarer
Postat av: a.k

Aaaawe! ^^

2008-10-09 @ 23:11:11
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: annaa

sötisar :)

2008-10-10 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0