stressfull

Jag är stressad, jag tror att jag är onormalt stressad och kommer gå in i väggen om jag fortsätter så här. Jag kan ligga på nätterna och känna hjärtat dunka snabbare och snabbare för att jag missade en grej i skolan, eller att jag är rdd för något annat. Jag är stressad nu för att jag vet att jag kommer få stressa till nattas middag i kväll. Jag ärs tressad för att jag vet att jag inte har börjat med frisör arbetet som ska vara 8 sidor långt. Jag är stressad över att jag inte vet vad jag ska göra efter middagen, jag är stressad över 1000 grejer till och jag känner mig totalt matt. vad fan ska jag göra för att sluta vara stressad och säg fan inte koppla av för det är när jag kopplar av som jag blir som mest stressad.

Kommentarer
Postat av: annaa

men du stressar ju upp dig ännu mer när du tänker så där.

ta en sak i taget så går det lättare !

2008-10-03 @ 21:51:05
URL: http://allaheteranna.blogg.se/
Postat av: storgoffe

känner igen mig i dig alltså. vi behöver en relax-kväll!

2008-10-07 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0