Realitycheck

Jag har fått reda på två saker nu.

Du har blivit ett svin. Den jag aldrig trodde skulle bli sån har överraskat mig, om det jag fått veta stämmer så är du inte längre den personen jag lärde känna och det är jävligt sorgligt. Även om vi inte setts på ett bra tag så hade jag hoppats på att vi någon gång i framtiden hade kunnat bli vänner på grund av att jag visste hur du var, vem du var men det vet jag inte längre. Äcklig är vad du verkar ha blivit.

Men Han växte i mina ögon. Jag trodde du förträngt mig så att höra det just från henne gjorde mig väldigt glad och jag undrar om du verkligen har förändrats nu. Om du blivit någon att lita på och det får mig att känna en väldig lust till att ta upp kontakten igen och hoppas på att allt ska kunna bli som förut fast inte på samma sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0