Carlsberg

Jag har nästan vant mig vid att itne äta vid det här laget känns det som, hungern är inte så stark men jag känner hur huvudet börjar göra ont och det är lite jobbigt att tänka men jag kan ju inte äta! Jag jobbar ensam och ingen som kan ta över om jag skulle vilja ha rast och även om jag skulle ta med mig mat så skulle det kännas fel att sitta och äta maten framför dom när dom ska handla och ha hjälp av mig.. usch. Plus att det är tråkigt inga människor. Och nu tänker du säkert att men om det inte är några människor så kan du väl äta. Men nej, för så fort jag ska ut och röka eller gå på toa då, då kommer dom, flera stycken. Jaja det är bara att bita ihop. Pengar är ju pengar och dom behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0