-

Jag vet inte vem av er jag ska vara mest arg, ledsen och besviken på.
Du som visste att jag redan var nere för just precis vad du gjorde senare. Du ljög till råga på allt.
Du som kommer hit och ljuger mig rätt upp i ansiktet utan att knappt känna mig.
Du som låtsas att jag betyder men sedan slänger du mig åt sidan och inte ens räknar in mig. Berodde det på att hon inte var hemma? är jag ingenting utan henne? Jag är bara något som följer med på köpet, för är det ni tre så måste jag inkluderas också annars är det elakt, eller vaddå?

Men det är ju klart, jag har ju honom och hans kompisar, vad behöver jag mer? ...

Kommentarer
Postat av: Goffe

min lilla svägerska, du har mig.

behandlar de dig på det sättet, förtjänar de inte heller ditt umgänge.

kom nu hem till oss och drick te med mig. <3

2010-01-05 @ 13:26:02
URL: http://goffe.blogg.se/
Postat av: nathalie

hoppas du vet om att jag älskar dig

2010-01-05 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0