det är ett hårt liv.

jag vet, jag vet att det inte spelar någon roll
ingen som helst roll vad jag säger och vad jag gör
så jag väntar
jag väntar och vem du än har
och vem jag än har så kommer jag vänta

Du fick det, den största delen jag någonsin gett bort
jag sårade mig själv jag vet, jag försöker inte skylla det på någon annan
jag sårade dig och det är vad jag ångrar mest.
jag hatar att jag saknar dig
när jag vet vad det var som skapade känslan

ett halvt hjärta
ett halvt liv
min kropp går på reserv nu
jag har slängt mig själv i papperskorgen
och där får jag ligga och vänta på att någon som du ska hitta mig igen
inte för ens då kommer jag vara hel och fulltankad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0