-

Det enda jag kan göra nu är att hoppas. Jag vet att man börjar tvivla när pirret avtar och ingenting händer.
Jag har inte mått riktigt bra på länge och det gör saken värre. Jag är inte så jävla rolig för tillfället och det förstår jag. Men jag vill inte ge upp ett och ett halvt år och släppa den som har betytt mest för mig någonsin. Jag behöver dig och jag vill ha dig. Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig, så jag hoppas att du ångrar dig och vill jobba på det.
Nu vet jag hur mycket jag egentligen uppskattar dig och hur mycket du verkligen betyder för mig. Så jävla typiskt. Man vet inte vad man har tills man förlorat det.
Jag älskar dig mest av allt och kommer alltid göra det. Du är mitt liv, det går inte att du försvinner..

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har en väldigt fin blogg :)

Kolla gärna in min !

2010-02-01 @ 23:12:19
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0